onsdag 28 mars 2012

Fina blommor 2011

 Daniel säger att jag har tur när jag fotar för jag kan verkligen ingenting om fotografering. Jag gillar kort skärpedjup men jag har alltså ingen aning om man ställer in så det blir så. Men denna chokladblomma med tillhörande spindeltråd blev ju riktigt bra:)
 Fröbollar från klematis kommer ni få se ofta, de är så ulliga, mjuka och hjärtesöte tycker jag.
 Fina gröna tomater mot rostigt armeringsjärn.
 Det här är Vinca/Vintergröna som jag är mycket förtjust i. Den är mycket förtjust i oss också för den sprider sig friskt överallt.
 Dessa underbara solrosor som tappar kjolen och istället blir fågelmat.
 En till finfin solros med mystisk inställning på kameran... Snyggt tycker jag!
Magnus - denna härliga solhatt med faluröd mitt och knalligt rosa blad. Den enda rosa blomma som jag har, trivs inge vidare dock. För lite sol?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna nånting, det är ju så roligt med svar på frågor eller feedback på ett inlägg. Hej!